Modelli di fabbrica senza cuciture

Site in u locu ghjustu per Modelli di fabbrica senza cuciture.Oramai sapete dighjà chì, tuttu ciò chì cerchi, site sicuru di truvallu Wanzhanxing Apparel.garantemu chì hè quì Wanzhanxing Apparel.
L'ostia epitassiale di Wanzhanxing Apparel [ subisce una seria di u complicatu prucessu di produzzione cumpresi lavare, fotoincisione, spogliatura di fotoresist è rivestimentu..
U nostru scopu hè di furnisce a più alta qualità Modelli di fabbrica senza cuciture.per i nostri clienti à longu andà è coopereremu attivamente cù i nostri clienti per offre soluzioni efficaci è benefici per i costi.
  • Shorts più sottili di coscia WZX Personalizzati Fabbricati su misura
    Shorts più sottili di coscia WZX Personalizzati Fabbricati su misura
    Spandex è tessuto stretch in quattru direzioni, questi shorts d'allenamentu d'alta tecnulugia si moveranu cun voi attraversu qualsiasi attività fisica, cumpresa l'eserciziu, correndu, o rilassate in casa. rotoli o scava. Ùn si stende micca mentre si piegate è si stende.
  • WZX Tummy Control Girdle Mid-thigh Slimmer Shorts Butt Lifter
    WZX Tummy Control Girdle Mid-thigh Slimmer Shorts Butt Lifter
    U shapewear slimming stomacu presenta un design a cintura alta per più copertura è senza muffin top. U disignu di l'anca in forma di cori cù una banda di resistenza strincerà istantaneamente è alzarà u to culo, crea una curva di l'anca peachy, è face chì u to culo pare più grande, dendu una bella figura di clessidra.
  • Salopette WZX à bretelles spaghetii
    Salopette WZX à bretelles spaghetii
    I nostri tops shapewear jumpsuit sò fatti di tela elastica, setosa, cunfortu, morbida è traspirante di qualità premium, composta di nylon è spandex chì furnisce una adattazione perfetta à u vostru corpu. Stu tutale di strata basica si sicca rapidamente, ligeru, ùn hà micca ossa d'acciaio o fili, è hè assai còmode di portà tuttu u ghjornu.
  • WZX 2022 Novu Body Shapewear Mid-thigh Slimmmer Butt Lifter Body
    WZX 2022 Novu Body Shapewear Mid-thigh Slimmmer Butt Lifter Body
    Stu body per donna senza cuciture Mid-Thigh usa un disignu artighjanali speciale senza cuciture à 360 °, ligeru è cunfortu, ùn hà micca ossa o fili d'acciaio, cusì comodamente chì vi scurdate quasi chì portate un shaper di cintura. Formazione di u corpu tutale per portà sottu à u vestitu di nozze / salopette / vestitu strettu / falde / jeans, senza linee visibili sottu i vostri vestiti. Cumpressione ferma cunfortu è cuntrollu di a pancia, vi dà una curva più liscia.
  • WZX Bustu Apertu Mid-thigh Spalline Larghe Body Wholesale Fornitore
    WZX Bustu Apertu Mid-thigh Spalline Larghe Body Wholesale Fornitore
    U body shaper di u corpu WZX hè cuncepitu cù pannelli modellanti per appiattisce a vostra pancia. U disignu di cintura alta riduce a cintura creendu una silhouette femminile più slanciata. U shaper d'una sola pezza hè cuncepitu elegantemente senza una zip o un ganciu è l'ochju in a vostra zona di a pancia, dunque vi dà una curva più liscia è vi aiuta à vede bè in vestiti!
  • Vista di fabbrica WZX di a macchina di cucitura di copertura
    Vista di fabbrica WZX di a macchina di cucitura di copertura
    U video hè u nostru operatore espertu operatu a macchina di puntata di copre, operazione qualificata, una per una in sequenza, per assicurà a cumpleta stabile di stu prucessu.Garanziamu a nostra qualità di produttu, è simu un fornitore di shapewear affidabile per aiutà à a vostra attività di shapewear, aspittendu i vostri cuntatti!
  • WZX Maniche lunghe Crop Top Yoga Wear Factory Wholesale
    WZX Maniche lunghe Crop Top Yoga Wear Factory Wholesale
    Parlemu di qualchi tippi novi, eccu una cammisa di yoga crop top a maniche lunghe.Funzione chjave:Collu rossu, cuncepimentu cavu nantu à u spinu è u collu, adattatu per diverse occasioni sportive, cum'è yoga, classi di ginnastica, corsa, vestiti esterni, ecc. Cinture larghe aiutanu à cuntrullà a vostra pancia è catturà micca per svià, assai perfetta per currisponde à u vostru legging. o un altru stile attivu.
  • WZX Best Tummy Control Shapewear Half Black Slip Dress
    WZX Best Tummy Control Shapewear Half Black Slip Dress
    Questa hè una falda mezza slip senza cuciture, usa tecnulugia senza cucitura senza cucitura à u latu. Stu tummy control slimming half slip presenta un stretch in quattru direzioni, elasticu altu, è un stile di matita, chì vi dà una bella forma, è avemu un disignu speciale in fronte è in daretu, hè u megliu partitu per u vaghjimu è l'invernu sottu u vostru. mantellu è giacca, hè un vestitu faciule da portà ogni ghjornu, in l'uffiziu o in casa. L'ultimu puntu, cum'è fattu di nylon è spandex anu un altu elasticu, pò adattà à tutti i tipi di donne da taglia petite à 3 dimensioni extra plus size, hè ok per noi di furnisce diverse dimensioni è culori se vulete più culore per piacè cuntattateci. , s'è vo avete più idea per piacè diteci è a faremu realità.
  • WZX Geometria figura Cami Skirt Furnisce serviziu Custom Made Fabbricante di fabbrica senza cuciture
    WZX Geometria figura Cami Skirt Furnisce serviziu Custom Made Fabbricante di fabbrica senza cuciture
    Questu hè un vestitu di lingerie di geometria , hè di lunghezza media alta di a coscia, è hè u megliu per currisponde à u to mantellu.Riguardu à i dettagli, u disignu hè assai unicu, è pudemu offre diversi disinni secondu a vostra dumanda, è ancu pudemu aghjunghje u vostru logu à a cintura.Fighjemu à u spinu di stu vestitu cami midi, ci sò figure romantiche è geometria distribuite uniformemente.Sè vo vulete qualchì fiore o un altru mudellu quì, ciò chì pensate, pudemu fà realità per voi
  • WZX Traceless Tops Introduzione
    WZX Traceless Tops Introduzione
    Aghjunghjemu a tela in u fondu di u bra è u spinu, pò furmà a vostra maledizzione. Per certi disinni unichi, avemu un usu funziunale o effetti di forma nantu à u vostru corpu. Avemu shapewear è mutandine chì utilizanu a listessa tecnulugia per avè un effettu di forma invisibule è forte.
CUNTATTA CI
Diciami solu i vostri bisogni, pudemu fà più di ciò chì pudete imaginate.

Mandate a vostra indagazione

Sceglite una lingua sfarente
English
Português
bahasa Indonesia
Latin
日本語
العربية
ภาษาไทย
français
한국어
Español
italiano
русский
Deutsch
Afrikaans
አማርኛ
Azərbaycan
Беларуская
български
বাংলা
Bosanski
Català
Sugbuanon
Corsu
čeština
Cymraeg
dansk
Ελληνικά
Esperanto
Eesti
Euskara
فارسی
Suomi
Frysk
Gaeilgenah
Gàidhlig
Galego
ગુજરાતી
Hausa
Ōlelo Hawaiʻi
हिन्दी
Hmong
Hrvatski
Kreyòl ayisyen
Magyar
հայերեն
Igbo
Íslenska
עִברִית
Basa Jawa
ქართველი
Қазақ Тілі
ខ្មែរ
ಕನ್ನಡ
Kurdî (Kurmancî)
Кыргызча
Lëtzebuergesch
ລາວ
lietuvių
latviešu valoda‎
Malagasy
Maori
Македонски
മലയാളം
Монгол
मराठी
Bahasa Melayu
Maltese
ဗမာ
नेपाली
Nederlands
norsk
Chicheŵa
ਪੰਜਾਬੀ
Polski
پښتو
Română
سنڌي
සිංහල
Slovenčina
Slovenščina
Faasamoa
Shona
Af Soomaali
Shqip
Српски
Sesotho
Sundanese
svenska
Kiswahili
தமிழ்
తెలుగు
Точики
Pilipino
Türkçe
Українська
اردو
O'zbek
Tiếng Việt
Xhosa
יידיש
èdè Yorùbá
Zulu
简体中文
繁體中文
Lingua attuale:Corsu