fabbrica di slip senza cuciture OEM

Site in u locu ghjustu per fabbrica di slip senza cuciture OEM.Oramai sapete dighjà chì, tuttu ciò chì cerchi, site sicuru di truvallu Wanzhanxing Apparel.garantemu chì hè quì Wanzhanxing Apparel.
sò largamente usati per..
U nostru scopu hè di furnisce a più alta qualità fabbrica di slip senza cuciture OEM.per i nostri clienti à longu andà è coopereremu attivamente cù i nostri clienti per offre soluzioni efficaci è benefici per i costi.
  • WZX Factory Product Show Preview OEM ODM Seamless Manufacturer
    WZX Factory Product Show Preview OEM ODM Seamless Manufacturer
    Semu un fabricatore prufessiunale di fabbrica di biancheria intima senza saldatura, avemu specializatu in shapewear senza cuciture, abbigliamento attivu, vestiti di maternità, biancheria intima senza cuciture, etc.Semu una sucietà di serviziu cumpletu chì pò trattà tutte e vostre necessità in più di u pruduttu propiu stessu.Pudemu cuncepisce è fabricà hang tags, ogni tipu d'imballaggio o materiali di imballaggio di marca, tampografia a freddo, etichettatura di timbri, etichettatura personalizzata di trasferimentu di calore, codice a barre, è più... Pudemu ancu sparte alcune di e nostre foto è video cun voi in modu chì ùn avete mancu à preoccupassi di una photoshoot !Sè avete bisognu di infurmazione specifica o vulete mette in cuntattu cù unu di i nostri rapprisentanti di vendita, pudete ghjunghje per e-mail, telefonu, o WhatsApp (+86 134 808 08978)
  • WZX Biancheria intima elastica per donna Slip comodi a vita media Mutandine traspiranti da donna
    WZX Biancheria intima elastica per donna Slip comodi a vita media Mutandine traspiranti da donna
    Bikini intima da donna, strisce di colore, senza cuciture, morbidi, hipster, cintura liscia, mutandine, bikini a vita media da donnaMutande di donna cù una larga crotch traspirante per una prutezzione supplementaria, traspirante, traspirante è sana. Mutandine brevi comode a copertura completa, adattate per a cesarea postpartum è a ricuperazione di chirurgia abdominale. Indumenti facili da mette è facili, micca troppu stretti o sciolti, ma solu còmode. Una bella alternativa à i slip di tipu "granny panty". Lavate bè cù menu shrink. I mutandine di e donne offrenu una bella sensazione calmante cun un largu crotch traspirante per una prutezzione supplementaria, traspirante, traspirante è sana. Diverse opzioni di culore portanu assai gioia à a vostra vita di ogni ghjornu. Adatta per a casa, per dorme è per l'usu di ogni ghjornu.
  • WZX Mutandine da donna in nylon senza cuciture Boxer elasticizzati
    WZX Mutandine da donna in nylon senza cuciture Boxer elasticizzati
    Biancheria intima senza cuciture da donna, mutandine da donna, mutandine in spandex, boxer da allenamentoI nostri mutandine senza cuciture per e donne sò fatti di spandex è nylon. U materiale hè ligeru è traspirante è si senti cum'è ùn portate nunda. Chì vi farà sentu assai frescu in l'estiu. U fodera di cuttuni 100% hè assai morbida è umidità. Puderanu prutezzione di a vostra privacy è mantene frescu tuttu u ghjornu. Hà un disignu di moda di cucitura di culore di striscia. Quandu portate a mutandine di e donne cù jeans, vi danu ancu u megliu cunfortu senza strangulà i vostri cosci.
  • WZX Biancheria intima da donna in cotone senza cuciture mutandine traspiranti Slip da donna Hipster Mutande senza mostra Grigia
    WZX Biancheria intima da donna in cotone senza cuciture mutandine traspiranti Slip da donna Hipster Mutande senza mostra Grigia
    Mutandine di bikini senza cuciture classiche senza cuciture per donnaNovu Custruzzione rinfurzata per una durabilità più longa Confortu è durabilità per questi super cunfortu senza cuciture mutandine di bikini a taglia media. L'etichettatura senza tag è senza design di cucitura elimina i sfregamenti mentre minimizzanu e linee di mutandine non-show, presentanu una copertura completa di mezza altezza. Asciugatura rapida, Lavate in viaghju cù questi è slip atletici traspiranti, assicura un asciugatura rapida perfetta per u travagliu, viaghjà è stile di vita attivu.
  • Biancheria intima WZX Mutandine Hipster senza cuciture Slip elasticizzati da donna morbidi e traspiranti
    Biancheria intima WZX Mutandine Hipster senza cuciture Slip elasticizzati da donna morbidi e traspiranti
    Mutandine senza cuciture per e donne Pantaloncini senza cuciture per i zitelli Intimo Boxer stretchSuper morbida, ligera, carina, senza cucitura, durable, stupente novu stilu di moda designu brillanti per traspiranti, sani è traspiranti di l'umidità, mutandine senza cuciture, morbidi è grande elasticità cù una cintura rivestita in doppia strata, hè amichevule à a vostra pelle è ùn rotulerà o lasciarà marchi nantu à a vostra cintura. Nisuna sbiadimentu, senza ritrazione, senza irritazione à a pelle. Questi slip senza cuciture abbraccianu a vostra pelle per mostrà bè e vostre curve eleganti è sexy.
  • WZX Women Hipster Mutandine a vita bassa Fabbricante di fabbrica
    WZX Women Hipster Mutandine a vita bassa Fabbricante di fabbrica
    Mutandine Bikini da donna Biancheria intima senza cuciture Traspirante Soft Stretch Cheekini Hipster BriefsE mutandine di biancheria intima senza cuciture di e donne cuncepiscenu un mudellu di varietà tissutu da filati culuriti, permettenu più faciule d'affruntà a vita di ogni ghjornu o u travagliu. Avemu una macchina SANTONY 12inch -19 inch per persunalizà diverse dimensioni cum'è i vostri bisogni, supportu mudellu persunalizatu ancu. Vulemu dà più scelte di culore per u vestitu di ogni ghjornu, abbinate rapidamente per voi vestiti di culore diversu, assicuratevi di portà a nostra biancheria intima invisibile per u travagliu, l'ora felice, a vita notturna, a notte di data o ancu i vestiti da salotto, mantenevi cunfortu tuttu u ghjornu.& cuntentu. Per piacè lavate in lavatrice o lavate a manu cù acqua fredda, culore scuru separatamente, asciugate in asciugatrice bassa, micca stirare, micca bleach. Per evità di riduzzione, per piacè appiccà à l'asciuttu o in asciugatrice bassa. Nisuna cavalcata cù ogni tipu di muvimentu. Adatta per a casa, u sonnu è l'usu di ogni ghjornu.
  • Mutandine Hipster WZX per e donne Slip invisibili senza cuciture cù copertura completa
    Mutandine Hipster WZX per e donne Slip invisibili senza cuciture cù copertura completa
    Confortevole elastico a vita mediaBiancheria intima à asciugatura rapidaBikini senza cuciture, mutandine hipsterSlip per donna senza cuciture in forma cumpleta è senza mutandine per un sguardu invisibule sottu a ropa, senza slip ride-up cù una cintura alta è tagliata bassa nantu à a gamba. Queste mutandine di cuntrollu di luce fatte cù un tessulu cunfortu frescu aiutanu à caccià l'umidità è ti mantenenu frescu è còmode. Microfibra senza cuciture per senza cuciture irritanti contr'à a vostra pelle. Disponibile cù una cintura cunfortu in maglia o una cintura larga di seta suave in culori selezziunati.
CUNTATTA CI
Diciami solu i vostri bisogni, pudemu fà più di ciò chì pudete imaginate.

Mandate a vostra indagazione

Sceglite una lingua sfarente
English
Português
bahasa Indonesia
Latin
日本語
العربية
ภาษาไทย
français
한국어
Español
italiano
русский
Deutsch
Afrikaans
አማርኛ
Azərbaycan
Беларуская
български
বাংলা
Bosanski
Català
Sugbuanon
Corsu
čeština
Cymraeg
dansk
Ελληνικά
Esperanto
Eesti
Euskara
فارسی
Suomi
Frysk
Gaeilgenah
Gàidhlig
Galego
ગુજરાતી
Hausa
Ōlelo Hawaiʻi
हिन्दी
Hmong
Hrvatski
Kreyòl ayisyen
Magyar
հայերեն
Igbo
Íslenska
עִברִית
Basa Jawa
ქართველი
Қазақ Тілі
ខ្មែរ
ಕನ್ನಡ
Kurdî (Kurmancî)
Кыргызча
Lëtzebuergesch
ລາວ
lietuvių
latviešu valoda‎
Malagasy
Maori
Македонски
മലയാളം
Монгол
मराठी
Bahasa Melayu
Maltese
ဗမာ
नेपाली
Nederlands
norsk
Chicheŵa
ਪੰਜਾਬੀ
Polski
پښتو
Română
سنڌي
සිංහල
Slovenčina
Slovenščina
Faasamoa
Shona
Af Soomaali
Shqip
Српски
Sesotho
Sundanese
svenska
Kiswahili
தமிழ்
తెలుగు
Точики
Pilipino
Türkçe
Українська
اردو
O'zbek
Tiếng Việt
Xhosa
יידיש
èdè Yorùbá
Zulu
简体中文
繁體中文
Lingua attuale:Corsu