News di l'industria
VR

Le vendite di shapewear aumentano! 5 grafici analizanu in modu cumpletu u mercatu di biancheria intima di $ 325 miliardi

2022/03/01

Oghje, a biancheria rapprisenta u 4% di a categuria di vestiti di donna venduta in linea in i mercati di i Stati Uniti è u Regnu Unitu. Questu pò sembrà un picculu percentuale, ma sicondu a ricerca di u Mercatu Alliatu, a vendita globale di u mercatu di biancheria intima hè prevista per ghjunghje à $ 325,36 billion da 2025, cusì questu 4% vale a pena di cummattiri.


A moda hè un circulu. Stili di underwear tendenu à esse retro

Sicondu i dati, da u 2025, u mercatu glubale di biancheria intima hè prevista per ghjunghje à 325,36 miliardi di dollari americani.

Ancu s'è a biancheria intima di e donne hè di solitu assuciata à e parolle chjave cum'è sexy è seducente, i cunsumatori femini in questa fase prestanu più attenzione à u cunfortu di a biancheria intima. In l'ultimi anni, un aumentu di i stili di vita attivi hà incitatu à i cunsumatori è à i cummercializatori à alluntanassi da i stili di bracciale enfatizzati da u bustu chì eranu populari in l'anni '90. In u mercatu per l'ultimi dui anni, a tendenza di a biancheria intima push-up, soprattuttu sustinuta da Victoria's Secret, hà fluttuatu pocu. Ancu s'è parechji stili novi sò apparsu nantu à u mercatu, a biancheria intima push-up hè relativamente stabile paragunata à l'investimentu relativamente stabile in a biancheria intima di stile di tazza di triangulu. L'investimentu in mudelli di tipu cuntinuava à calà. I cunsumatori di u mercatu sò più responsive à questu cambiamentu, cù 16% più di bras trianguli venduti in 2019 cà i bras push-up solu in i Stati Uniti.



In questu stadiu, u cunfortu è a funziunalità di a biancheria intima hè ciò chì i cunsumatori valore più. In u 2018, u prezzu mediu di vendita di un bra push-up era $ 39,81. Oghje, u prezzu mediu di u stilu hè falatu à $ 27,70, da $ 33,30 per u so bracciu triangulu menu tecnicu ma più populari. In i mercati di i Stati Uniti è di u Regnu Unitu, i bras push-up sò u quartu stile di bracciale più investitu, daretu à i brass sport è trianguli. Ancu s'è a parte di u mercatu di stu stilu hè diminuitu, hè sempre u stilu più dominante in u mercatu oghje. I venditori ùn anu micca bisognu d'investisce assai in a magazzina, però, postu chì u stilu hà 36% menu di cota di mercatu in i Stati Uniti è in u Regnu Unitu cumparatu cù dui anni fà. Inoltre, a quota di u mercatu di u sportu di bracciale in u mercatu di u Regnu Unitu solu hà cresciutu da 17% da 2018. A crescita in u stilu hè previstu di cuntinuà cum'è più venditori di moda veloce entra in u segmentu di l'activewear. A vendita di biancheria intima di maternità è biancheria intima di l'allattamentu, chì ùn sò micca stati sviluppati assai in u mercatu, anu aumentatu da 7% in questa tappa, mette in risaltu u putenziale di u mercatu di stu stile.



In i mercati di u Regnu Unitu è ​​​​di i Stati Uniti, i slip occupanu a maiò parte di i stili di biancheria intima. Per regione, ci hè più dumanda di u mercatu per i tanga in i Stati Uniti. U Regnu Unitu hà pigliatu, in ogni modu, cù a vendita di tanga à 13% da 2018. A biancheria intima alta hè sempre u stilu di biancheria intima preferita per i cunsumatori di u mercatu. In l'ultimi dui anni, e vendite di vendita di sti stili anu aumentatu da 29%, mentre chì e vendite di stili più "hippie" anu cascatu da 68%.


Ciò chì i cunsumatori volenu: Biancheria intima nuda

Cum'è l'industria di bellezza, più è più marche cercanu di creà lingerie nude chì copre tutti i toni di a pelle. A marca britannica Nubian Skin hè diventata un capu in u mercatu di biancheria intima. A marca hè amata da Beyonce è Lizzo, è Nubian Skin hà curatu una linea di lingerie è calzini per e donne cù tonalità di pelle più scura. U situ furnisce ancu una guida utile per e donne per sceglie a ropa intima in quattru sfumature (cafè, cannella, caramelu è bacca) basatu nantu à u culore di a pelle. Nubian Skin hà recentemente allargatu a so gamma di prudutti in a biancheria intima di l'atletica è di l'omi, sfidendu l'estereotipi precedenti di l'industria nantu à e persone di pelle scura è acquistendu insights attraversu campagne di publicità in i centri di trasportu di Londra. £ 500,000 in entrate. Inoltre, Savage X Fenty hà ancu lanciatu un bracciu di lace nude in sette sfumature.


A marca di Riahnna, cunnisciuta cum'è "he new neutrals", spessu sviluppa biancheria intima in novi tonalità nude per appellu à un publicu più diversu. Inoltre, u ThirdLove 24/7™ Classic T-Shirt Bra hè dispunibule in almenu 5 tonalità da u rosa pallidu à l'espresso per i cunsumatori à sceglie. I brass di t-shirt Victoria's Secret sò attualmente dispunibili in trè sfumature nude, mentre chì Aerie offre micca menu di quattru sfumature naturali per i cunsumatori di u mercatu per sceglie. Monki s'hè lampatu in u spaziu l'annu passatu cù una nova linea di biancheria intima nude in cinque tonalità di pelle, à fiancu à una campagna chì prumove l'inclusività è l'amore di sè stessu.



Inclusività di l'industria ùn hè più limitata da a "taglia perfetta"

In u 2019, più marche anu favuritu per i cunsumatori per affruntà è s'abbraccianu in i so publicità. Tu by Sainsbury's hà lanciatu a campagna "All Boobs Welcome", è in dicembre di u stessu annu, ThirdLove hà lanciatu a campagna "Every Body Is Beautiful". Ancu s'è a pista hè sempre lenta per mostrà mudelli di diversi tipi di corpu, soprattuttu in a categuria di biancheria intima, ci sò più è più diseggiani in l'industria chì redefineranu "sexy" è dà à e donne u significatu di l'empowerment. Sicondu The Fashion Spot, in a primavera di u 2020, più di 86 mudelli plus-size apparsu in u circhiu, un incrementu da 50 in u vaghjimu di u 2019. A marca di costumi da bagno Chromat hà guidatu a strada cù u spettaculu di a pista più grande. Inoltre, perchè l'inclusività hè in u core di a so marca, Rihanna hà aghjustatu mudelli di tutte e forme è dimensioni à Savage X Fenty dapoi u so principiu, offre à i cunsumatori dimensioni da 32A à 44E, è da XS à 3X. In settembre 2019, Rihanna hà ancu rottu cù u mudellu tradiziunale di a settimana di a moda, invitendu mudelli di diverse forme, dimensioni, etnie è identità à liberà a cullizzioni di moda di marca in forma di un show TV. Una cosa da dì, in questu mercatu, ci hè sempre assai spaziu per furnisce i cunsumatori cù dimensioni estremamente inclusive, è a dumanda di u mercatu per a biancheria intima cuntinueghja à cresce.



Ma in quantu à i stili di biancheria intima attualmente in u mercatu di i Stati Uniti (in taglie XXS-XXL), ci sò assai pochi di dimensioni extra-small o extra-large, è e taglia S, M è L anu proporzioni simili. XS è XXL cuntavanu 18% è 17%, rispettivamente. Solu 5% di i mutandine sò in taglia XXL, mentri XXS custituisce u 2% di u tutale è XXXL cumpone 1%.



U futuru hè prumessu. U futuru di i prudutti sustinibili in u mercatu di biancheria intima hè bonu

E persone in bisognu portanu biancheria intima ogni ghjornu, è a mancanza d'opzioni sustinibili è ecunomichi per a biancheria intima hè à tempu una vigilanza di u mercatu è una opportunità. I marchi chì facenu a sustenibilità parte di u so core di a marca si adattanu à questu, generendu assai rivenuti, ma ancu allora, a biancheria intima hè solu una piccula parte di l'imprese di sti cumpagnie. Prumove a trasparenza in tutta a so catena di supply.Both i mercati di i Stati Uniti è di u Regnu Unitu si concentranu nantu à a biancheria intima à $ 20 (£ 20) o menu. Data a pupularità di l'opzioni di a ropa intima chì superanu à questi prezzi, u mercatu di i Stati Uniti hè prubabile di travaglià più dura per spinghje in u prezzu più altu. U mercatu di u Regnu Unitu pò fà u listessu.



Chì ghjè l'ultima tendenza di u mercatu di biancheria intima?

Cù dati chì mostranu chì u 75% di e donne sò previste di portà a taglia di biancheria intima sbagliata, e marche sò sempre più interessate à investisce in servizii di raccordamentu in linea cum'è a tecnulugia digitale matura. In particulare, a startup di biancheria intima Cuup hà recentemente cullucatu $ 11 milioni in finanziamentu. Mentre a maiò parte di e marche di biancheria in linea publicitanu guide di taglia o quiz algoritmichi per suggerisce a megliu taglia, Cuup offre un serviziu di prova persunale remota. Questa funzione hè cusì populari chì ci hè ancu una lista d'attesa di un mesi per pruvà. In più, a marca strives to be size-friendly, offre biancheria intima in 40 sizes da 30A à 38H.

A biancheria intima continuarà à esse sottumessi à u scrutiniu per l'impattu ambientale per via di a quantità di tintura utilizata in a biancheria intima è a natura insostenibile di u poliester per u so usu. Cum'è cù a maiò parte di e categurie, a sustenibilità resterà un focus chjave per a Gen Z è i cunsumatori millenniali.

In certi pirsuni cù l'orientazione sessuale speciale, a diversità è l'inclusività di a biancheria intima seranu di grande significazione, è l'industria di a biancheria intima hà bisognu di rivalutà l'imaghjini di genere chì l'industria tradiziunale si focalizeghja. A marca australiana JBC Lingerie hà identificatu l'opportunità in questu spaziu cù prudutti di sessu differenziati, è Les Boys è Les Girls sò ancu attori di u mercatu. I venditori ponu pensà più nantu à sta direzzione.




Infurmazione Basic
  • Annu stabilitu
    --
  • Tipu d'affari
    --
  • Paese / Regione
    --
  • Industria principale
    --
  • Prudutti principali
    --
  • A persona ghjuridica d'impresa
    --
  • Impiegati Totali
    --
  • Valore annuale di output
    --
  • Mercatu di exportazione
    --
  • Clienti Cooperated
    --

Mandate a vostra indagazione

Sceglite una lingua sfarente
English
Português
bahasa Indonesia
Latin
日本語
العربية
ภาษาไทย
français
한국어
Español
italiano
русский
Deutsch
Afrikaans
አማርኛ
Azərbaycan
Беларуская
български
বাংলা
Bosanski
Català
Sugbuanon
Corsu
čeština
Cymraeg
dansk
Ελληνικά
Esperanto
Eesti
Euskara
فارسی
Suomi
Frysk
Gaeilgenah
Gàidhlig
Galego
ગુજરાતી
Hausa
Ōlelo Hawaiʻi
हिन्दी
Hmong
Hrvatski
Kreyòl ayisyen
Magyar
հայերեն
Igbo
Íslenska
עִברִית
Basa Jawa
ქართველი
Қазақ Тілі
ខ្មែរ
ಕನ್ನಡ
Kurdî (Kurmancî)
Кыргызча
Lëtzebuergesch
ລາວ
lietuvių
latviešu valoda‎
Malagasy
Maori
Македонски
മലയാളം
Монгол
मराठी
Bahasa Melayu
Maltese
ဗမာ
नेपाली
Nederlands
norsk
Chicheŵa
ਪੰਜਾਬੀ
Polski
پښتو
Română
سنڌي
සිංහල
Slovenčina
Slovenščina
Faasamoa
Shona
Af Soomaali
Shqip
Српски
Sesotho
Sundanese
svenska
Kiswahili
தமிழ்
తెలుగు
Точики
Pilipino
Türkçe
Українська
اردو
O'zbek
Tiếng Việt
Xhosa
יידיש
èdè Yorùbá
Zulu
简体中文
繁體中文
Lingua attuale:Corsu