VR
  • Dettagli di u produttu

 CUNTATTA CI      

PERSONALIZZA A VOSTRA MOSTRA   



         

               

Reggiseno per allattamento per maternità Reggiseno per allattamento per donna Reggiseno per allattamento per dormire per donna

  • Nome di u produttu
    Reggiseno sportivo senza cuciture per donna / Crop Top
  • U fabricatore 
    Fabbrica di vestiti Wangzhanxing (Ingrossu)
  • Occasioni
    Gimnastica, Sport, Yoga, Abbigliamento di ogni ghjornu
  • Culore
    Mostratu ((Accetta Culore Personalizatu)
  • Taglia
    S, M, L, XL, 2XL (Accetta persunalizatu)
  • Material principale
    Nylon + Spandex
  • Macchinari
    SANTONI d'Italia
  • Filatu
    NILIT da Israele
  • Campione 
    Supportu
  • OEM/ODM
    Accetta
      

   

Tecnulugia speciale
  A tecnulugia di tessitura senza saldatura hè un tipu di tecnulugia muderna. A fabbrica WZX pò tesse diversi prudutti attraversu a tecnulugia di tessitura senza saldatura, i filati diffirenti ponu ancu esse mischiati secondu e diverse esigenze per fà chì u pruduttu hà una funziunalità speciale è un aspettu di mudellu culurita.


        


Fibbia davanti

        

 

Imbottitura amovibile


L'attaccatura di alimentazione in un passu, l'accessu à una sola manu facenu i tempi di u ghjornu faciule per allatta un zitellu affamato. Imbottitura amovibile, più faciule da lavà l'imbottitura, pudete ancu sguassate cum'è cuscinetti d'infermiera. Accessu à una sola manu, cinturini di spalla regolabili, ganciu& Chiusura di l'ochji. Tazze di goccia facili per l'alimentazione còmuda.

  

  Funzione chjave

 

Quessi reggiseni di maternità senza cuciture cù cuscinetti amovibili vi aiutanu à alimentà u vostru zitellu cù menu sforzu. Ha cinturini regolabili per ottene a misura ghjustu. Hà pads amovibili chì aiuta à impedisce e fughe di mostra. Nisun ferrettu è tazze chì cascanu completamente da u pettu. Accessu à una sola manu, cinturini di spalla regulabili, ganciu& Chiusura d'occhi. Tazze di goccia facili per l'alimentazione còmuda, Facile à aduprà è clips d'infermiera discreti.  


Stu reggisenu d'allattamentu regulabile hè fattu da a una mistura di cuttuni è spandex per esse forte è suave è per dà un fit stretch. U disignu senza saldatura aiuta à prevene l'irritazione. Un cinturione di tazza interna furnisce un sustegnu aghjuntu quandu u vostru pettu hè fora.  Stu bra di infermiera hè grande per l'esercizii ligeri durante è dopu a gravidanza. Chiusura d'infermiera faciule d'apertura.  


Cù u toccu morbidu di seta di u nostru tissu chì si espande cù a vostra forma cambiante, u nostru reggisenu d'allattamentu hè perfettu per a casa sonnu è piacè, o per una corsa rapida à a buttrega. Cù grande funzioni d'allattamentu cum'è i nostri fermagli d'allattamentu faciule d'una sola manu, pieghe faciule tazze in basso per l'estrazione di seno singolo o doppio, e le mezze fasce interne avarete a pace di a mente chì avete cercatu quella vuluntà durà tuttu u ghjornu.


U tela hè assai liscia è gentile à u vostru A pelle, senza alcuna irritazione, a bona elasticità mantene a forma di u reggiseno è si adatta à u vostru corpu è rende i reggiseni più durable dopu à i lavaggi ripetuti, u nostru Reggiseno per Infermiera Senza Cuciture hè leggermente. imbottitu per una modestia extra è sustegnu mentre site fora, è u i pads ponu esse eliminati per un cunfortu extra mentre dorme.


Ingrossu& OEM& ODM

Produttore di reggiseni sportivi di yoga per donne prufessiunali, WZX specializatu in reggiseni sportivi OEM strappy, reggisenu sportivi senza fili OEM, dumandate avà!




Diversità di tecnulugia senza saldatura


A tecnulugia senza saldatura pò fà cutidianu vestiti di biancheria intima, reggiseni, mutandine è fà shapewear cù diversi gradi di compressione, shorts shaper di u corpu, body shapewear donna, leggings shapewear senza cuciture, camisole shaper canottiere, vestiti slimming full slip, etc.


In più di a serie di biancheria intima, pudemu ancu fà una serie di vestiti attivi, cum'è magliette sportive, pantaloni attivi, leggings di yoga, leggings stretchi, cappotti sportivi, etc.


I tessuti senza cuciture sò di solitu alta elasticità, traspiranti, amichevuli à a pelle è morbidi, cusì ùn solu fà biancheria intima è attivi, ma ancu cunfortu è sani. vestiti di maternità serie, i nostri leggings di maternità, shorts di maternità, leggings di yoga di e donne incinte, biancheria intima di e donne incinte, bra d'allattamentu, vestiti di maternità, etc. U nostru vestitu di gravidanza hè populari in parechji paesi.


I prudutti tessuti cù a tecnulugia senza saldatura ponu esse trasformati in prudutti di culore solidu è utilizate filati culuriti per persunalizà mudelli di tessuti è effetti di gradiente di culore, rendendu i vostri prudutti di marca unichi. In più di l'usu di filatu di culore per tessi diversi mudelli, pudemu ancu aghjunghje filatu brillanti per lascià i vostri prudutti brillanu, lasciate chì i vostri prudutti assorbanu l'umidità è u sudore, è resistenu à i batteri, e funzioni traspiranti è dolci anu ancu un aspettu di moda.


U pruduttu artighjanali senza saldatura hè un novu cuncettu di pruduttu persunalizatu, pudete definisce u vostru pruduttu, pudete aghjunghje elementi diffirenti per fà u vostru pruduttu unicu. Per più idee, sentite liberu di fàcuntatta ci è lasciamu a vostra idea in realità.






WZX - Produttore prufessiunale di fabbrica senza saldatura 


Forza di fabbrica

L'impresa Shantou Wanzhanxing Apparel CO. hè una fabbrica certificata BSCI, u fabricatore all'ingrossu di Cina, e prime cumpagnie di Shapewear, chì copre 13,500 metri quadrati. A fabbrica insiste nantu à u cuncettu di prutezzione ecologica è di l'ambienti mentre utilizendu a tecnulugia più avanzata per furnisce servizii per a vostra marca. Avemu furnitu OEM&I servizii ODM à i clienti di tuttu u mondu, USA, UK, CA, AU, DE, etc. Chì pudemu fà per voi:


1.We ponu persunalizà i prudutti secondu à i vostri bisogni

2.Pudemu rapidamente fà mostri è trasmette in 7 ghjorni.

3. Pudemu persunalizà u logu per a vostra banda.

4. Pudemu persunalizà i culori chì favurite.

5.We ponu fà un pruduttu plus-size cù tecnulugia senza saldatura.

6. Pudemu persunalizà i mudelli chì vulete.

       
        

Attelli di cucitura

I machini in l'attellu di cucitura sò impurtati da u Giappone è operati da travagliadori di cucitura sperimentati.


        

Taglio stereoscopico 3D

Aduprate a tecnulugia di taglio tridimensionale 3D per tagliate a ropa in modu sicuru è efficace.



        

Logo Transfer

Avemu un dipartimentu di stampa à caldu di logu, chì furnisce servizii di logu di trasferimentu di calore persunalizati.


        

Dipartimentu di Design

A squadra di cuncepimentu senior, cù capacità di sviluppu di produttu indipendenti, tocca u putenziale di u mercatu.



Serviziu è Certificazione di Marca di Fabbrica 

-Vi offremu un serviziu prufessiunale di persunalizazione di marca in linea / offline.


  A fabbrica BSCI coopera cù a marca NILIT, un fornitore di filatu certificatu OEKO-TEX100


        
        


        


 

 WZX hè un fabricatore di Shapewear Wholesale espertu, fornitore di prudutti di vistimenti premium senza cuciture cum'è shapewear, bra, activewear, maternità, etc. I nostri stabilimenti di fabricazione sò situati in Guandong, Cina. Avemu una capacità mensili di 750.000 pezzi / mese. Attualmente avemu clienti in l'UE, USA, Regnu Unitu, Australia è Africa. In Shapewear Wholesale avemu u scopu di espansione a nostra reta di grossista in u mondu. Facemu ancu a fabricazione di biancheria intima di etichetta privata / marca bianca se dumandata. Furnemu ancu servizii di imballaggio, spedizione è cuncepimentu.



        

       Etichetta di lavà

        

           Hang Tag

        

       Logo di trasferimentu di calore stampatu

        

         Pacchettu Opp Personalizatu



         

Perchè avemu sceltu shapewear senza cuciture?


U vestitu senza cuciture si riferisce à u tissutu di un pezzu cilindrico di vestiti (senza cuciture laterali) cù una piccula macchina circular speciale in forma di maglia di trama è secondu u prugramma di l'informatica pre-disettu, è dopu finisce è tinghje u pezzu di vestiti cù un culore fissu. dopu à tagliu simplice è cusitu, u ready-to-wear hè fattu. 

1. Perchè ùn hà micca cuciture laterali, u prucessu di tessitura di fibra cuntinuu face chì a robba hà super stretch, assai oltre a robba cusita;

2. Per scuntrà i bisogni di designu di e diverse funzioni è bellezza, Una varietà di strutture di tissuti ponu esse tissuti nantu à a tela in una volta, mentre chì a cunnessione è a cunnessione eccessiva trà u tissutu è u tissutu sò cunnessi senza saldatura. 

3. Una varietà di fibri pò esse aduprata per u mischju di u tessulu, in particulare, combina perfettamente i vantaghji di a fibra elastica cù altre fibre, chì ùn solu riflette u cunfortu è a bellezza di a fibra, ma riflette ancu a funzione di esse durable, lavabile, micca. -deformatu è faciule da piglià cura. 

4. Per quessa, l'artighjanu senza saldatura hè soprattuttu adattatu per portà a ropa intima è a ropa di sport, chì hè estremamente cunsiderevule è còmode, senza pressione è discomfort!



        

SANTONI Seamless Machine

Funzionamentu di u controller di filatu intelligente cumpletu, per vestiti senza cuciture.

        

SANTONI Seamless Machine

Tessitura cumpletamente automatica integrata formando pezzi senza cuciture.

        

Filatu NILIT

Cooperazione cù a marca NILIT, un fornitore di filatu certificatu OEKO-TEX100.

        

Prugrammazione di l'informatica

Disegnu di struttura di vestiti senza cuciture attraversu a prugrammazione di l'urdinatore.




 Pruduttu 
Prufessiunale Prufessiunale Senza Cuciture, Vi furnisce una Vita Sana Senza Cuciture

BODY

>>>>>>>>             

                           

MATERNITÀ

>>>>>>>>             
                           

CAMISOLE

>>>>>>>>             
                           

LEGGING

>>>>>>>>             
                           

 


Chì pudete vulete dumandà


1: Chì hè u vostru tempu di consegna?


U tempu di consegna dipende da i metudi di spedizione. Di solitu piglia 3-7 ghjorni via UPS express. 7-15 ghjorni via air express. 60 ghjorni via mare


2: Pudemu visità a vostra fabbrica?


Un cordiale benvenutu. Una volta avemu u vostru calendariu, organizzaremu per a squadra di vendita prufessiunale per seguità u vostru casu.


3: Chì ghjè u vostru tempu di guida?


U tempu di guida dipende dipende da a quantità. L'articuli in stock seranu disposti per spedite in 24-48 ore. L'articuli persunalizati sò disposti a spedizione in 15-30 ghjorni di travagliu.


4.Accettate OEM / ODM?


Pudemu offre prudutti OEM / ODM per i vostri bisogni! A quantità minima è u prezzu dipende da i vostri bisogni.


5.Do accettà persunalizazione LOGO?


Pudemu accettà a persunalizazione di LOGO, MOQ: 1pc



Infurmazione Basic
  • Annu stabilitu
    --
  • Tipu d'affari
    --
  • Paese / Regione
    --
  • Industria principale
    --
  • Prudutti principali
    --
  • A persona ghjuridica d'impresa
    --
  • Impiegati Totali
    --
  • Valore annuale di output
    --
  • Mercatu di exportazione
    --
  • Clienti Cooperated
    --

Cunsigliatu

Mandate a vostra dumanda

cuntattateci ogni volta

Sì avete qualchì quistione nantu à i nostri prudutti o servizii, sentite liberu di ghjunghje à a squadra di serviziu di u cliente. 

Cunsigliatu
Sò tutti fabbricati secondu i più stretti standard internaziunali. I nostri prudutti anu ricevutu favore da i mercati domestici è stranieri.
Avà sò largamente esportati in 200 paesi.

Mandate a vostra indagazione